Tip, klacht of compliment

Heeft u een tip, klacht of compliment? Vertel het ons!

Medinello is een organisatie in ontwikkeling. Dat betekent dat wij voortdurend bezig zijn de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening te verbeteren. Het kan desondanks gebeuren dat u niet tevreden bent over uw behandeling. Misschien heeft u suggesties hoe het beter kan. Wij staan open voor uw opmerking of klacht en willen graag met u bespreken hoe we tot een passende oplossing kunnen komen. Uw ervaringen horen we graag.

Formulier voor uw tip, klacht of complimentl

Klachtenregeling

U kunt uw klacht allereerst bespreken met uw Medinello zorgprofessional of uw casemanager. Als u er met elkaar niet uitkomt of als u uw opmerkingen liever schriftelijk indient, kunt u een klachtenformulier gebruiken. Dit formulier kunt u opvragen bij de administratie van Medinello (info@medinello.nl). Vervolgens zal de directie van Medinello contact met u opnemen.

Klachten over medewerkers kunt u rechtstreeks bij de directie indienen. Wij verzoeken u dan een brief te schrijven en te richten aan de directie. En op de enveloppe te vermelden dat uw brief vertrouwelijke informatie bevat.

Mocht het Medinello niet lukken uw klacht naar tevredenheid op te lossen, dan verwijzen wij u naar de onafhankelijke klachtencommissie EMS.  Zie www.klachtencommissie-ems.nl . Medinello is hierbij aangesloten.